Klub fitness (pixabay.com) |
Na początek
Zanim zajmiemy się
zakładaniem biznesu w branży sportowej, najpierw musimy rozpoznać
rynek np. jaką grupę docelową możemy pozyskać. Możemy np.
zrobić własną ankietę lokalną za pośrednictwem internetu z
zapytaniem czy chciałbyś, aby powstało to i to ? W sytuacji, gdy
już mamy rozeznanie i wiemy w co inwestować np. w kulturystkę, i
fitness po znalezieniu miejsca lokalowego, musimy zadbać o zaplecze
i wyposażenie
Wyposażenie
Sprzęt musi być (pixabay.com) |
Suplementy diety (pixabay.com) |
Kolejną ważną
role stanowi wyposażenie w sprzęt, dobrze wcześniej zorientować
się w cenach z pakietem. Wtedy mamy szanse na zniżkę. Warto też
przemyśleć kwestię handlu detalicznego wewnątrz klubu. Czyli w
ramach naszej działalności zaklaskamy również handel produktami
sportowymi takimi jak napoje, ciasteczka, czy suplementy diety.
Możemy tu dodatkowo zarobić jako sprzedawca detaliczny, a produkty
zamówić hurtem zob. hurtownia suplementów diety
Rozwój i strategia
marketingowa
Organizacja zwodów sportowych może być dodatkowym atutem naszego klubu (pixabay.com) |
Samo otwarcie klubu
to jeszcze nie jest szczyt sukcesu. Dobra karmą jest obecność
stałych klientów, dlatego z natury lepiej prowadzić sprzedaż
karnetową. Dodatkowo, możemy tez oferować np., ciekawe promocje
dla grup młodzieżowych. Innym rozwiązaniem są tez promocje
marketingowe np. w postaci konkursów, zawodów itp. Możemy w to
zaangażować reprezentantów znanych branżowych marek, które
sponsorują np. nagrody w naturze, lub finansowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz